07 July 2011

sadis memang sadis ~ -..-

Assalamualaikum ..




wehhh, rabu, 6hb Julai 2011.. ramai blogger buat post pasal #WW.. tapi aku tak buat pun entri #WW aku kali ni.. penat kot, takde masa nak on laptop ni, memang agak busy kat tempat keje baru ni.. hahaha.. ni dah masuk khamis, pun dah jadi trend untuk blogger buat post pasal spontaneous thursday, haaa, yang tu aku tak pernah join.. hahaha :P




oke, back to topic.. ni nak cite sikit ni.. petang semalam masa aku nak pegi keje, lebih kurang jam 2.50pm lah, tiba tiba lak tayar bahagian depan motor aku meletop pulak.. dah tu, sebelum kejadian tu aku bawak motor agak laju lah, dengan harapan dapat sampai tempat keje cepat sikit sebab aku dah lambat.. aisemennnnn.. agak teruk lah keadaan motor kesayangan aku tu sekarang, calar balar segala.. sadis aku nengok motor aku tu sekarang.. sekarang aku dah hantar bengkel untuk repair kan semua kerosakan kat motor tu.. harap harap motor aku tu jadi hensem semula seperti sedia kala .. ekekekeke :D dan... aku nak tukar color motor aku... yeayyy! hahaha .. :D




gini lah rupa nya motor kesayangan aku tuh ~




lagi satu, dah lah semalam ada showdown 2011 kat 8TV, final pulak tu! sape yang menang aku pun tak tau.. terpaksa lah aku tunggu siaran ulangan nye selasa depan.. tak pun nengok kat youtube aje.. adoiii.. sadis sadis.. T.T




sedih tak dapat nengok yang live punya ~










nota kaki : pandu cermat, jiwa selamat.. :D
AzriFathurrahman™ : Ahmad Haziq Azlan ada buat entri yang agak sengal yang abadi pasal kes aku ni kat SINI... hahaha .. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...