12 January 2012

apa nak jadi dengan aku ni!!

Assalamualaikum..



aku baru je bukak portal UTeM, dah keluar gred peperiksaan. Ya Allah! apa nak jadi dengan aku ni.... serius sedih. apa yang aku  belajar selama ni? apa yang aku jawab masa exam hari tu? sampai aku dapat gred macam tu.... :(



mungkin usaha aku untuk sem ni masih tak cukup. mungkin aku bersengkang mata study sampai 2-3-4pagi masih tak cukup lagi. aku tahu, aku jenis yang lambat pick up bila study, tak macam sesetengah orang tu yang study tak seberapa tapi result gempak.



aku tak salahkan takdir. mungkin dah tercatat di luh mahfuz yang aku mungkin tak berjaya kali ni. takpe, aku akan terus berusaha. Ya Allah, bantulah Azri Fathurrahman bin Ahmad Juahir untuk berjaya di universiti ini ya Allah.. Amin..








nota kaki: takpe, fokus untuk next paper ye Azri! you can do it! aja aja fighting! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...