03 June 2011

hey blogwalkers ~ :)

Assalamualaikum..




berhabuk, bersawang segala ada kat blog aku yang tak seberapa ni.. lama nya aku tak update blog.. lama nya aku tak online fb, twitter segala .. yaaaa! memang aku tengah busy gilaaa.. =.='




eh, kata busy gila, ni sempat pulak nak update blog.. =.=' hehe.. sebenarnya aku dah kerja sekarang ni.. kerja kat tesco melaka, pastu dapat pulak department yang kerja nya sentiasa ada je tak putus putus.. serius penat gila.. lepas ni jarang lah aku nak update blog, blogwalking bagai.. tapi kalau ada je masa memang pasti lah aku update.. hehe :P




haaa, dan lagi satu, lepas ni aku dah tak guna broadband dah.. yes yes! rumah aku dah pakai streamix wifi.. ni yang best ni.. tak payah lah nak guna broadband yang sengal yang abadi itu lagi.. wakakaka.. :D










nota kaki : kerja ni baru berapa minggu je, tapi dah tak sabar nak dapat gaji.. hahaha! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...