11 June 2011

yeayyy ! saya menang ~ :D

Assalamualaikum..




lama dah aku tak update.. yup, memang aku busy kerja sekarang dan jarang update blog dan fb dan twitter =.=' .. oke, di kesempatan masa yang aku ada ni, aku nak cite sikit ni..




dulu kan aku pernah masuk satu contest ni, contest si rabun yang Riben Putih buat tu.. korang pernah baca tak entri aku tu? kalau tak baca lagi, aku PAKSA korang baca kat SINI .. hehehe.. :P dan contest tu dah tutup pun, dan dah ada pemenang pun.. dan sangat aku tak sangka yang aku dapat tempat pertama weh.. hahaha! macam tak percaya kan kan kan aku menang.. haha! korang pun tak percaya ke? haishh, kalau tak percaya jugak, baca SINI :D




oke, aku nak ucap kan terima kasih banyak banyak kat Riben Putih sebab sudi pilih aku sebagai pemenang, terima kasih juga kepada kedua ibu bapa aku, ahli keluarga, dan rakan rakan yang menyokong aku selama ni hingga aku berjaya *ceh! dah macam gaya menang award* hehe :P










nota kaki : rugi yang tak rabun tu tak dapat join contest ni, tahu... lalalala ~ http://www.emocutez.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...