22 January 2011

CUTI DAH HABIS !

haaaa?! cuti dah abis?! ohh, kejap je masa berlalu~ dushh! dushh! amek kau azry, dah abis masa kau bersenang lenang kat rumah..


YA! YA! tu laa realiti nye! cuti mid sem kami pelajar matric PST da abis daa~ oke oke, packing packing barang barang yang perlu dibawa ke kolej nanti.. dan pasti nye nanti, aku akan sampai malam gak nanti kat kolej.. nak buat camne, tiket bas memang aku slalu beli last last minit.. hehe =P sampai roomate aku kat kolej pun da tau aku mesti sampai malam gak.. nanti antare muke yang kene tahan outing seminggu, aku laa antare nye.. haha! dah! dah! sekarang bukak mata besar besar, lebih kurang 2 minggu je lagi result mid sem exam UPS2 nak keluar dah! waaaa~ entah brape je laa result aku.. harap sangat sangat aku lulus dan dapat result oke~

em, pape pun doa yang terbaik je laa, and I hope for the miracle! *cewah!* haha! dah dah, mari packing packing barang ~ :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...