13 January 2011

cuti ! holiday ! break !

13jan11 - tarikh merdekanye kami pelajar matric untuk mid sem exam.. em, sedikit kupasan pasal mid sem exam aku baru2 nii, 1st day, de exam bi n fizik, bangun lambat pulakk pg tuu..naseb bek exam stat pukul 9.. then, selase pule x de exam sbb johor cuti, memang x blaja lgsung kot aku aritu, konon2 nye nak release tension.. pastu rabu de exam math + electric.. nah, amek kau azry! math x cover lg, trpakse stay up, bukan stakat stay up je, tp lgsung x tido laa demi study math! ade laa aku lelap mata dalam stengah jam tp tu pun just tutup mata je, lgsung x lena~ abis je exam math, ptg tu de exam electric pulak, tu pun x study lg, mati aku! dgn sedaye upaye nye + mata yg sangat ngantok, trpakse laa aku bukak gak note elec.. khamis nye pule, the last exam, kimia.. mase ni memang da x pikir pape daa, pakai jawab je, otak da de kat umah, x sabar nak balik..hahaha! oke oke, keseluruhannye mid sem exam kali ni aku tak buat preparation yg se-prepare-prepare-nye! nak buat camne, bagi aku yg da TER tu TERUSKAN je.. hihi =p

yang paling paling dan paling penting, cuti seminggu memang nak release kepenatan otak.. hihi.. :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...