01 January 2011

SELAMAT TAHUN BARU !! :)

salam ..
first n foremost, aku nak ucapkan selamat tahun baru 2011 !! ;D
haa, ape azam baru anda ?? huuu~ azam lame aku tak tercapai lagi, nak dapat pointer bagus dalam final exam.. so, aku bawak azam lame yg tak tercapai lagi tu tahun ni.. i'll make sure that final exam kali ni aku akan dapat pointer yg cemerlang! *insyaAllah.. :)
ni pasal malam sambut tahun baru, 1st time tu sambut tahun baru bukan kat umah.. haha! nak dijadikan cite, malam tu jugak de majlis persaraan pengarah kitorang..
tema malam tu RETRO ~ ;D


tengah tengok persembahan pelajar .. hihi ;p



selesai sudah majlis ape lagi, snap2 pic je laa :)



kami memang takde keje .. haha ;D



haha ! dengan spec yg besar yg amat itu !

pape pun, 1st time sambut new year kat kolej matric, best pule, macam2 ragam kawan2 aku ni..haha.. :) tak lame je lagi aku nak abis program kat matric ni, n bertambah lagi umur aku tahun ni, kejap je da nak masuk 19 tahun, hehe ;p ..

lastly, selamat tahun baru 2011 .. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...