15 January 2011

holiday plan~

Assalamualaikum..

ohhh~ nampak gaye nye cuti mid sem kali nii memang hebatt skali plan aku ..
STAY KAT RUMAH !!

TERBAEKK kan kan.. home sweet home~ :))
cehh ! blaa laa azry! sebenor nye mmbe ramai yang de ajak hang out; bowling, movie, etc.. but, bile aku pegi atm bank-cek akaun, pehhhh~

lebih kurang cenggini laa ekspresi aku..

memang BANYAK GILE duit aku! aduh! mane pegi sume elaun aku.. haha! baru 2 bulan aku masuk sem 2 kat matric, ape yang aku beli selame ni ekk ? em, terpakse laa cuti seminggu ni aku dok kt umah, menghadap lappy, texting messaging, layan mp3.. huh! serve you right azry! pape pun, lepas ni memang aku kene berjimat cermat se-cermat-cermat-nye.. :)

p/s : berjimat-cermat amalan mulia .. hihi .. :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...