02 February 2011

cuti lagi ! :D

Assalamualaikum .. :))

first and foremost..... YEAY! cuti lagi! cuti cuti raya cina! :D rase nye baru seminggu lebih kat kolej after mid sem break, sekarang cuti lagi.. haha! ahh, just enjoy the holiday laa~
em, ni haa, nak story sikit pasal hari hari sebelum balik cuti;

ISNIN, 31 JANUARI 2011: insiden yang tak pernah aku jangka dan sangka akan berlaku pada kitorang bebudak practicum E1P4.. tak pernah sepanjang hidup aku belajar, kena ............................! dan memang aku tak ley terima! adehh.. kitorang satu kelas hanya mampu membisukan diri, membatukan diri.. ishh! memang tak ley terima laa.. mungkin memang, ade salah kitorang, tapi janganlaa sampai ...............................! pape pun aku minta maaf sangat sangat sangat pada BELIAU... :)

SELASA, 1 FEBRUARI 2011: aku suka sangat sangat hari selasa, takde kelas tutorial, just ade lecture and lab je.. hehe :D sepanjang hari da tak fokus sangat dalam kelas, and kena mintak sign lecturer untuk borang koku.. sangat kelam kabut bilik lecturer..

ni banner mase kelas IT yang sempat aku buat dengan cincai nye sebelum balik cuti raya cina~ haha! :D



then, ni haa, kitorang da dapat da t-shirt batch kitorang kat Kolej Matrikulasi Teknikal Johor , sesi 2010/2011 *cewah!* :'D lihat laa~


p/s: suke sangat sangat electrical course~ :'D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...