19 February 2011

sehening pagi .. :)

Assalamualaikum..

hari ni (19hb Februari 2011) kolej aku ade buat gotong royong.. pehh, bangun di awal pagi, dan sume student laki beratur depan kafe seawal 7.45 pagi.. ikot kan hati memang agak malas nak gotong royong ni, sebab plan aku sebenarnye nak balik rumah minggu ni.. so sebab ade program, tak dapat laa balik, minggu depan pun tak dapat balik jugak sebab ade minggu kokurikulum.. em, pape pon.. hari ni memang penat sesangat, aku and roomate bersungguh sungguh bersihkan bilik yang sudah sediakala bersih tu, haha! habis je gotong royong, aku tido sampai ke petang! :D


setelah habis gotong royong sekitar kolej



oke! habis dah kisah gotong royong kat kolej.. sekarang nak cite pasal result mid sem exam aku.. sebenarnya, aku baru dapat result mid sem exam aku untuk sem 2 ni ~ pehh, sangat terok laa, tak sangka gak dapat result seterok tuu ~ memang agak sedih gak laa kan :( .. pape pon, tinggal 2 bulan je lagi kat matrik ni, dan aku akan cuba lakukan yang terbaik untuk final exam bulan 4 nanti.. gambate! :'D




nota kaki : wish me luck oke ! :'D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...