14 February 2011

SALAM MAULIDUR RASUL ! :D

Assalamualaikum..

waa~ lama gak tak update.. hehe :P . oke, sebelum aku tu aku nak cite sikit pasal perasaan aku bila dah settle english project ni~ hari ini bersamaan 14hb Februari 2011...sehari sebelum maulidur rasul. hari di mana aku punye english project for the whole 2nd semester is OVER! haha! presentation dah present dah, oke laa gak presentation group kitorang. report writing pun dah siap. macam macam masalah ade sepanjang menyiapkan project ni, masalah tu laa, masalah ni laa.. adehh.. (~_~) wah~ sekarang ni memang rasa sangat LEGA! macam satu bebanan yang berat kat bahu ni dah takde! pehh~ memang tak boleh terungkap dengan kata kata laa! haha! *semangat ni!* it's mean that, aku dah grad untuk subject english untuk matrik '10/'11 haha! muet pun dah habis sume dah habis, just tunggu final exam je laa lebih kurang 2 bulan ni. :)

oke! dah! tutup kisah english project, sekarang nak cakap pasal maulidur rasul pule. oke, first and foremost, salam maulidur rasul ye! em, sambut maulidur rasul kat matrik memang sesangat berbeza macam kat sekolah dulu. yela, dah name pun kolej. teringat dulu masa form 5 ade perarakan, buat banner, sampai tengah malam tu kami siapkan banner untuk sambut maulidur rasul :) .. bila teringat balik, zaman sekolah laa yang paling best.. :))

em, cuti maulidur rasul? plan ape? entah, selain tidur sampai ke tengah hari *hehe*, maybe nak muhasabah diri sikit. tinggal lebih kurang 2 bulan nak final exam, dan aku masih tak fokus study. rabu ni (16hb Februari 2011) dah keluar dah result mid sem exam hari tu. entah laa, berape je laa gred aku nanti untuk tiap subject. harap harap takde failed laa~ -.-

oke, dah lari tajuk ni~ pasal result mid sem exam tu nanti aku cite laa kat entry yang lain.. hihi.. :P


kepada semua umat Islam;



SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL 1432H :'D




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...