05 May 2011

aku mangsa keadaan lah !

Assalamualaikum..


err, sesuai ke tajuk aku kat atas tu.. =..= oke, entri kali ni memang sangat ringkas nampak sangat bodoh.. pasal apa? pasal......... mtweeter.. tahu apa tu mtweeter? entah aku pun tak tahu, malas aku nak google, korang google lah sendiri, tanak google pun korang yahoo lah. selain daripada tu aku tak tahu.






aku geram sangat ni.. aku pernah dapat mesej dari maxis dulu pasal mtweeter ni, tapi aku ignore je malas nak join segala.. tak pernah pun aku daftar benda alah ni, serius.. tiba tiba je aku dapat mesej tadi mtweeter aku dah renewed, wadderenewed! lepas tu aku cek kredit maxis aku, demmm, beliau dah tolak kredit aku.. =.=' haihh, sengal yang abadi betul lah.. bukan lah nak kata aku terlalu berkira kredit aku kena tolak, tak sampai RM10 pun beliau tolak kan, tapi apa dosa aku diperlakukan  sedimikian rupa.. =.=' dah lah aku pelanggan setia maxis sejak aku form 2 .



sorry, hari ni memang mood aku kurang mesra alam sikit, benda ni pun aku nak post kat sini =.=' haihh, oke lah, cukuplah entri yang sangat tak bermanfaat ni.. kat sini aku nak pesan, buat baik berpada pada buat jahat jangan sekali, dan ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan.. *dah makin merepek dah ni*










nota kaki : aku rasa nak join GA lah, banyak blogger dah buat GA, tapi rasanya belum dapat hidayah lagi nak join.. tapi memang aku nak join.. hehe.. :D







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...