17 May 2011

dup dap dup dap ~

Assalamualaikum..



haa, entri kali ni ringkas je.. aku sebenarnya takde tajuk yang sesuai untuk entri ni.. aku nak cerita pasal result final exam Peperiksaan Semester Program Matrikulasi 2 (PSPM 2) aku nak keluar dah! hari ni dah 17hb, result tu keluar esok.. serius lah seram ada cuak ada... perasaan sama lah macam nak amik result SPM dulu.. apa taknya, final exam PSPM 2 ni lah result yang akan menentukan kita punya PNGK nanti.. =.='



sebenar nya, aku ada buat satu event kat facebook.. event nya bertajuk ni, RESULT PSPM 2 PROGRAM MATRIKULASI (PST) SESI 2010/2011.. tujuan aku buat event tu hanya lah nak bagi kitorang ex matric student untuk sesi 2010/2011 ni bersedia dengan apa je result yang bakal kitorang dapat.. lepas tu aku update lagi event tu dengan cara cara untuk check result.. semua sumber tu aku dapat dari website matrik aku, KMTJ..




3k ++ yang attend .. harap harap result pun above 3.00 .. amin ~ ( :




oke, kepada semua pelajar program matrikulasi (pst) sesi 2010/2011, semoga mendapat kejayaan yang super duper cemerlang berkat dari usaha kita selama ni, InshaAllah.. :) sekarang ni kita hanya mampu redha, pasrah, tawakal dan doa je lah.. T.T tunggu je lah result nanti oke! :D









nota kaki : esok dah dapat result, nanti aku cite sikit pasal result aku .. err .. =.='

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...