18 May 2011

dapat result dah ~

Assalamualaikum..



akhirnya, debaran selama ni yang ditunggu tunggu dah terjawab apabila result PSPM 2 dah keluar.. alhamdulillah, berkat usaha aku selama hampir setahun kat matrik, diberi keputusan exam yang boleh lah dikatakan pada tahap yang masih lagi selamat.. :)




wahh, sejak pukul 10 pagi lagi aku dah hadap laptop ni, dengan harapan dapat check.. last last pihak KPM postpone pada pukul 12 tengah hari.. pulak dah.... hampir semua lah student matrik agak bengang.. oke fine, dah pukul 12 tengah hari, kitorang nak check, punya lah jem kat portal KPM tu, pastu dah dapat masuk, sistem tak buka lagi pulakk, haihh.. sabar je lah.. lepas tu petang lah aku check dalam pukul 4 petang lah.. dan ini lah hasil nya ...........




aku pun macam tak percaya !! haha ... :D 




amacam? hebat tak? haihh, korang pun tak caya ke? betul lah... tu lah result aku.. penat aku tunggu sejak 10 pagi lagi tahu.. sekarang, tatap lah puas puas result tu.. haha .. :D 




oke oke, tanak buat dosa di hari yang mulia ni.. sebenar nya tu bukan result aku lah.. result aku alhamdulillah lah, lulus.. tak lah segempak 4 lat seperti yang digembar gembur kan tu.. hehe.. tapi aku memang bersyukur sangat sangat, pointer sem 2 aku ada peningkatan lah.. dan sedikit sebanyak telah membantu untuk pointer keseluruhan.. apa apa pun, alhamdulillah, walaupun result biasa saja dan aku tak segempak mana.. :') tahniah kepada kawan kawan aku yang dapat result yang superb.. aku bangga ada kawan macam korang.. :D










nota kaki : masa degree nanti aku nak belajar betul betul.. menyesal aku menyesal tak belajar betul betul masa sem 1 .. ( :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...