03 May 2011

Segmen Review Blog by Pandai ke Aq Berceloteh :)

Assalamualaikum..





haha, segmen lagi ye, asyik join segmen je, takde entri baru kah? haihh, ada sebenarnya, cuma belum publish lagi lah. hehe. :P takpe takpe, back to topic now, ni lah persoalan yang cik maira queen ni nak tahu:




Pendapat korang pasal blog Pandai Ke Aq Berceloteh..nk kutuk ke pe ke..ske ati la..

blog anda ni dah cantik dah dah cute dah dah semart dah :D color yang digunakan pun tak sakit mata memandang. overall, memang oke.. ( :  *followed sudah!




Sebab korang nk direview oleh pemilik blog Pandai ke Aq Berceloteh

sebab nya? em, sebab aku ni masih newbie lagi dalam dunia blog ni, baru berapa bulan je. so, aku memang perlu sangat sangat blog aku direview untuk aku buat penambahbaikan kat blog ni. hehe . :)

.
.
.

DONE ! :D


aku mahu tag---> Ahmad Haziq Azlan
hehe, padan muka kau lan, asyik kau je aku tag. haha! :D




siapa siapa nak join segmen ni, sila angkat tangan macam saya~
lepas tu KLIK SINI
tak pun , boleh je klik kan banner kat atas tu, ala yang banner color pink tu, tak tahu yang mana? haishh, banner yang ada tulis segmen review blog tu lah. :P




tarikh expired segmen ni-->30hb Mei 2011

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...