11 May 2011

kembali ke sekolah .. :)

Assalamualaikum..

AMARAN : entri kali ni banyak gambar gambar merepek dan ayat yang agak bosan yang boleh menyebabkan anda mengantuk ketika memandu..



setelah 2 tahun aku tinggalkan dunia persekolahan, akhirnya aku kembali ke sekolah.. haha.. aku repeat spm kah? tak lah bukan.. habis matrik masuk form 6 pula kah? bukan gak, sekolah aku mana ada form 6 kot.. =.='






macam ni lah kisahnya.. setelah 3 minggu aku dah bergelar graduan matrikulasi *bongok gila ayat*  aku pun nak lah amik sijil spm aku kat sekolah.. 3 minggu lama nya aku menganggur, tunggu kawan kawan aku kat uitm tu habis final exam diorang lah.. yelah, nak pergi sekolah takkan nak pergi sorang sorang kot, mesti bawak geng... haha.. :D






kitorang dah roger² tarikh nak serang sekolah pada 10hb Mei 2011.. seawal 8.20am aku dah gerak dari rumah.. dengan berbekalkan lesen memandu, kereta, dan tawakal yang ada, aku pun drive lah kereta pergi dengan kawan kawan.. kitorang pergi guna 2 kereta je.. aku dari melaka, satu lagi kereta dari seremban.. kitorang jumpa kat batu kikir, negeri sembilan.. nasib baik aku ingat lagi jalan nak pergi sekolah dengan bantuan kamil yang memang dah hafal selok belok jalan ke sekolah.. aku ingat ingat lupa je.. haha.. :P sekarang aku nak kongsi sikit gambar pasal sekolah aku.. kawan aku lah snap snap tadi.. haha.. :D



ni lah benda pertama yang kitorang nampak bila sampai sekolah tadi..... =.='



dekat pagar sekolah






bangunan sekolah



tiba tiba pula rasa cuak, eh, bukan nya nak amik result spm, tapi nak amik sijil spm je pun.. apalah.. bukan apa, kitorang rasa agak segan kot nak jumpa junior dan cikgu.. haha.. :D memandangkan kitorang sampai masa tu pukul 1 petang, waktu lunch hour.. sah sah lah pejabat tutup kejap.. kitorang lepak jap kat wakaf sekolah.. aku tak bawa camera pun, ni guna fon canggih kawan aku tu, gambar ni pun aku amik kat fb dia, lupa nak bluetooth tadi.. :P



ni gambar kenangan sekolah aku yang kawan aku amik tadi.. haha.. :D



dewan sekolah aku .. :)












lepak sebentar kat wakaf .. :)



sempat lagi kamil belajar, masa ni dia sorang belum final exam lagi.. hehe.. :)



oke, dah lepak lepak, pastu kitorang pun pegi lah pejabat.. amik sijil spm ni.. ni lah sijil spm aku.. :P



cemerlang nyaaaaaaaa ! :D





habis dah.... lepas tu, sempat lah gak kitorang jumpa cikgu, tapi tak ramai lah cikgu yang kitorang jumpa, sebab masa tu tengah exam selaras dan ramai cikgu tengah jaga exam pula.. :(  takpe lah, dapat gak jumpa tadi walaupun dapat jumpa sikit je cikgu dan dapat gak jumpa junior dulu borak borak dengan dengan diorang.. hehe.. :) 



dari kiri : dila, eton, kamil, AKU, daus, qiah, syiekin, fana



masa balik, daus belanja aku dan kamil makan kfc.. tengsss daus! lepas ni belanja lah pizza ke McD pula ke ye .. haha! takpe lah, nanti aku belanja kau balik oke.. haha.. :D amik kau, dah lama tak jumpa, sekali jumpa borak borak, riuh satu kfc tu dengan gelak kitorang.. haha.. :) lepas tu kitorang pun balik ke rumah masing masing.. aku sampai rumah jam 8.45pm.. penat gila, tapi lepas tu terus bukak fb bukak twitter.. hehe.. :P












nota kaki : hari raya nanti nak datang negeri sembilan lagi lah, nak beraya kat rumah cikgu cikgu.. hehe.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...